Kundeservice

Velkommen til hyttefebers kundesenter! Her finner du blant annet svar på vanlige spørsmål, og informasjon om hvordan du bruker nettbutikken. Hvis det er noe du mener mangler på denne siden, eller det er ting du fortsatt lurer på, send en epost til kundeservice@hyttefeber.no.

Vi jobber for tiden med å utvikle kundesenteret, men snarlig vil du finne informasjon om:

  • Praktisk informasjon
  • Returer
  • Angrerett
  • Bytting
  • Forhåndsbestillinger
  • Transportskader
  • Reklamasjon / feil på produkt
  • Feil på nettsiden
  • Bestilling
  • Betaling
  • Rabattkode og gavekort
  • Legge til produkt på bestilling
  • Feil i bestilling
  • Spørsmål og svar
  • Spørsmål og svar til produkter
  • Generelle klager

Velkommen til Hyttefebers kundesenter

Praktisk info
Betalingsinstruksjoner

Vi har dessverre hatt noen utfordringer med eposten med rabattkoden man skal få når man melder seg på vårt nyhetsbrev. Så om du ikke har fått noen kode på mail kan du skrive koden "Nyhetsbrev" i rabattkodefeltet i kassen. 

Spørsmål og svar
Jeg fikk ikke noen rabattkode av å melde meg på nyhetsbrevet, hva gjør jeg?
Jeg har en rabattkode/gavekort. Hvor/hvordan legger jeg den inn?
Forhåndsbestillinger - Hvordan foregår det?
Det står det er gratis frakt for ordre over 600kr, men jeg må likevel betale frakt i kassen. Hva kan ha skjedd?
Hvorfor står det VAT på kvitteringen min, og hva er det?
Jeg har ikke mottatt faktura etter å ha betalt med Klarna. Hvorfor ikke?
Spørsmål og svar til produkter

Denne siden er under utvikling. Vennligst se https://hyttefeber.no/pages/returer-bytte-og-skade de nærmeste dagene til den er ferdig.