Kundeservice

Velkommen til Hyttefebers kundesenter! Her finner du blant annet svar på vanlige spørsmål, og etter hvert også utfyllede informasjon om hvordan du bruker nettbutikken m.m. Hvis det er noe du synes mangler på denne siden eller det  fortsatt er noe du lurer på, send en epost til kundeservice@hyttefeber.no

*Vi jobber for tiden med å utvikle kundesenteret, men inntil videre har vi skrevet svar på noen vanlige spørsmål under. Sist oppdatert: 23.03

Oppdatering ift. Coronasituasjonen: Hyttefeber opererer som normalt, men noen mindre forsinkelser i postgangen kan forekomme. Det er beredskap på lageret med flere team tilgjengelige i fall de blir rammet. De bruker også antibac mellom hver ordre som pakkes, og er pålagt nøye håndvask hver time. Vi opplever en økende pågang, og jobber også med å oppgradere kapasiteten på både lager og kundeservice. Vi svarer fortsatt vanligvis på henvendelser til kundeservice@hyttefeber.no innen en dag.

Posten/Bring melder om at de er i drift, men at de er i "Force majeure" og at det kan være forsinkelser grunnet tiltak for å stoppe smitten m.m. Dette medfører noen forsinkelser på sporinger og liknende, samt noe senere levering i utsatte områder. Du kan finne siste info på bring.no. Du kan også lese deres daglige driftsoppdateringer her
I Hyttefeber gjør vi alt vi kan for å holde både oss selv og deg som kunde oppdatert om noe skulle endres. (sist oppdatert 02.04) 

Hvis du har mottatt sporing på ordren din og det ser ut til at den ikke beveger på seg, kan det skyldes at den ikke oppdateres underveis selv om den er på vei. Vi har ikke opplevd dette i særlig grad selv enda. Om du er i tvil, ta kontakt med transportør eller oss, på kundeservice@hyttefeber.no.

Nyhet: Fra og med 20.03 tilbyr vi hjemlevering med Bring for kun 99kr, i hele Norge. Dette gjelder for alle bestillinger, uavhengig av vekt. Dette kan også bestilles fra siden med sporing, om den har blitt levert til hentested.

Spørsmål og svar
Jeg fikk ikke noen rabattkode av å melde meg på nyhetsbrevet, hva gjør jeg?
Jeg har en rabattkode/gavekort. Hvor/hvordan legger jeg den inn?
Jeg får ikke til å legge inn rabattkoden selv om den skal være riktig. Hva gjør jeg?
Noe i bestillingen min ble skadet i transport. Hva gjør jeg?
Forhåndsbestillinger - Hvordan foregår det?
Det står det er gratis frakt for ordre over 600kr, men jeg må likevel betale frakt i kassen. Hva kan ha skjedd?
Hvorfor står det VAT på kvitteringen min, og hva er det?
Jeg har ikke mottatt faktura etter å ha betalt med Klarna. Hvorfor ikke?

Bytte, skade, og returer

For mer informasjon om bytte, skade, returer, og betingelser, kan du titte innom denne siden: Bytte, skade, og returer

Velkommen til Hyttefebers kundesenter 🤗